Page 7 of 10 FirstFirst 12345678910 LastLast
Results 61 to 70 of 94

Thread: Feedback: Jim Lee's Batman

HB Forum Owner Oh!'s Avatar
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

Originally posted by Johan de Neef:
    Vandaag kreeg ik een email van DC waarin stond dat Jim Lee, samen met schrijver Brian Azzarello, met ingang van maart volgend jaar de serie Superman gaan doen. Dus ga maar vast vanaf nu zeuren bij JP om ook die serie naar ons land te krijgen.
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Ik vertelde gisteren het nieuws aan eindredactrice Ans Loos en de eerste reactie was, "Nou, dat is dan makkelijk, dan doen we volgend jaar Jim Lee's Superman."

De toon was natuurlijk niet honderd procent serieus, maar als Batman Hush een beetje verkoopt, zit Superman er volgend jaar heel dik in.

Inactive Member X2 - NiGhTCrAwLeR - X2's Avatar
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

[Ik vertelde gisteren het nieuws aan eindredactrice Ans Loos en de eerste reactie was, "Nou, dat is dan makkelijk, dan doen we volgend jaar Jim Lee's Superman."

De toon was natuurlijk niet honderd procent serieus, maar als Batman Hush een beetje verkoopt, zit Superman er volgend jaar heel dik in.
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Dat zou natuurlijk errug mooi zijn.
    jammergenoeg heb ik nog steeds niet de kans gehad batman #1 te halen.
    Hopelijk morgen meer geluk [img]smile.gif[/img]

Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

Je hebt nog vijf weken. [img]smile.gif[/img]

Opmerkingen, recensies en meer aanverwante onderwerpen zijn nog altijd welkom.

Inactive Member Sh@dow's Avatar
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

dat zou een goeie zaak zijn olav

bijv naar mezelf gekeken
    ik zal niet zo snel een verhaallijn van batman of superman oppikken bij nummer 935 ofzo

maar zo'n miniserie van JP....ben ik dan absoluut wel voor in!

Inactive Member Bendr1338's Avatar
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)
    EINDELIJK.
    Er is weer een Nederlandstalige Batman te koop. Ik heb me blauw bataald aan Amerikaanse import. Ik hoop dat deze herstart geen valse start gaat worden en dat we voorlopig weer kunnen gaan genieten van goede Batman verhalen. Er is in de loop der jaren meer dan genoeg uitgekomen in Amerika en dat zou toch ook gewoon in het Nederlands moeten kunnen. [img]graemlins/bat.gif[/img]

Inactive Member Pee-Duh-Bee's Avatar
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

Originally posted by AlmereBatman:
    EINDELIJK.
    Er is in de loop der jaren meer dan genoeg uitgekomen in Amerika en dat zou toch ook gewoon in het Nederlands moeten kunnen. [img]graemlins/bat.gif[/img]
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">"Zou moeten..." Inderdaad. Zelf heb ik ik vaak genoeg dingen als "Als..." of "Was het maar..." verzucht. Er is de afgelopen jaren een ware schat aan geweldige comics verschenen bij onze buren aan de overkant van de plas, en de enkeling die zich goed heeft laten voorlichten of gewoon mazzel had er tegenaan te lopen, heeft daar zelfs nog van kunnen genieten ook. Maar ja, vertaalde comics uitgeven in een taalgebied zo klein als het onze... dat betekent automatisch minimale oplagen, relatief hoge kosten en dus ook een conservatief uitgavebeleid. Dat zelfs klassieke helden als Superman en Batman zijn gesneuveld, zegt een hoop. Iconen van hun niveau zouden zich immers redelijk moeten hebben losgemaakt van marketinginvloeden... oftewel: zichzelf verkopen. Niets is minder waar gebleken. Iedereen kent ze, maar betekent dat dat voldoende mensen de stripboekjes kopen? "Zou wel moeten...", maar de werkelijkheid is anders.
    Gelukkig kan Batman zich in elk geval weer in de kijker spelen, op deze manier. Rechtvaardigt een bescheiden succes een terugkeer op het hoogste niveau? Ik moet het nog zien...

Pee

Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

Originally posted by AlmereBatman:
    Ik hoop dat deze herstart geen valse start gaat worden en dat we voorlopig weer kunnen gaan genieten van goede Batman verhalen.
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Juniorpress houdt het voorlopig bij de zes Nederlandse delen (twaalf Amerikaanse) van Loeb en Lee. Daarna wordt waarschijnlijk op projectbasis gekeken naar ander materiaal.

Want dat is zo langzaamaan de toekomst: geen nieuwe langlopende series lanceren, maar korte, overzichtelijke miniseries.

Inactive Member flosdraad's Avatar
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

Ik kwam toevallig vandaag in de Bruna en zag daar, tot mijn grote verbazing een Batman comic liggen. Ik rende erop af en betaalde hem zonder naar de prijs of inhoud te kijken. Nadat ik thuis was gekomen had ik de comic in +/- 15 minuten uit. Wat mij opviel waren de prachtige tekeningen en alle verborgen hintjes in de tekeningen. Ik ben zeer benieuwd naar het volgende deel en ook zeer benieuwd naar wat Thomas Elliot in Bruce zijn hoofd heeft gestopt [img]graemlins/wonder.gif[/img] .
    Wat voeld het toch goed om weer een Batman comic te kunnen kopen in Nederland.

Inactive Member X-treme's Avatar
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

Batman was helemaal uit mijn systeem verdwenen. Ik kocht de Nederlandse uitgaven af en toe maar na de stopzetting heb ik geen engelstalige batcomic gelezen versie. Na het lezen van Jim Lee's Batman was ik op zich best verbaasd, het is een goed begin van een verhaal en de Lee laat een mooi stuk werk zien.Ik moet toegeven dat een comic meteen een tweede keer doorlezen weinig bij mij voorkomt. Ik zal zeker de volgende nummers oppakken ookal heb ik een jaar of 5 al geen batman comic aangeraakt.

Inactive Member Bendr1338's Avatar
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

Originally posted by Oh!:
    Juniorpress houdt het voorlopig bij de zes Nederlandse delen (twaalf Amerikaanse) van Loeb en Lee. Daarna wordt waarschijnlijk op projectbasis gekeken naar ander materiaal.
    <font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">OK beter iets als niets.
    Wat ik al eerder aangaf er is genoeg goed spul verschene. Batman/Predator en Batman Prodigal om er maar een paar te noemen. Verder DK2, wat niet echt goed is (vind ik) maar wel prachtig getekend. Ik hoop echt dat jullie de mogelijkheid hebben om dit soort uitgaven ook in het Nederlands te doen, ondanks dat ik ze allemaal al in het Engels heb.